Su vaikais vyko pokalbis ir pokalbis išsiplėtojo apie tai, kas gali gyventi žemėse: kirminai, vikšrai… Vaikams susidomėjus žiūrėjome ir filmuką apie jų gyvenimo ciklą ir pasiūliau atlikti atlikti eksperimentą. Pasiruošėme pipetes, vandens indelius, pieštukus, popierinių servetėlių. Oi, reikėjo kantrybės, kol servetėles apvyniojo aplink pieštuką. Reikėjo pagalbos, bet buvo verta. Vaikai lygino, kas kiek apvyniojo, kokio ilgio ir pradėjo lašinti su pipete patys pasirinkdami splvą, kokio nori matyti savo vikšrelį. Lašino ir stebėjo, net šūktelėjo: jis juda ir pasidarė ilgas! O, taip netikėta. Bet įvyko netikėtumas, kad išdžiūvęs jis sutrumpėjo..
Rezultatas: ši veikla padėjo atskleisti, kad vaikai veikė susikaupę, sukoncentravo dėmesį į vieną veiklą, lavėjo smulkioji pirštukų motorika, akių ir rankos koordinacija. Žinoma, ir džiugios emocijos per veiklą.
„Žirniukų“grupės ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta Žvigaitienė