„Smalsučių“ grupės ugdytiniai aiškinosi, kas ir kaip matuoja laiką. Priėję bendro sutarimo, jog dažniausiai laiką matuoja laikrodis, suglumo išgirdę klausimą, kas skaičiuoja valandas laikrodyje. Gal gegutė?
Apžiūrėję ne vieną rankinį, stalinį ir sieninį laikrodžius, keletą stalinių išardė ir rado rodyklių, dantračių, varžtelių bei kitokių dalių. Išsiaiškino, kad dauguma detalių yra plastikinės, dalis – metalinių ir šiek tiek kitokių, pvz. magnetas, vario viela, popierius. Sudėti viską atgal į laikrodį tikrai nebūtų pavykę. Tai – sudėtingas laikrodininko darbas. Tačiau pabandė sukonstruoti paprastesnį – smėlio laikrodį. Kokių jam reiks detalių – išmąstė patys vaikai. Tolesnis mokymasis tęsėsi mokantis pažinti valandas ir pusvalandžius.
Tobulintos sritys: 10. Aplinkos pažinimas, 11. Skaičiavimas ir matavimas, 15. Tyrinėjimas.
Informaciją parengė PU pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė