Atlikome steam veiklą „Skęsta – neskęsta“. Tikslas: skatinti stebėti, tyrinėti ir atrasti. Su vaikais prieš tai vyko pokalbis, kaip jie mano, kuris iš jų yra lengviausias – sunkiausias ir vaikai susimąstė ir nežinojo atsakymo. Tuomet ir pasiūliau patiems išbandyti. . Keturi indai ir juose: žemė, durpė, smėlis ir pjuvenos ir keturi indai su vandeniu. Tik išbandę, vaikai pradėjo šaukti: žiūrėkit – neskęsta! O, kas neskęsta? Tai tos pjuvenos, tai buvo ir naujas vaikams žodis ir nauja patirtis: paliesti, pauostyti ir kai kurie panoro paragauti.
Rezultatas: praplėtė pažintines žinias apie juos supantį pasaulį, ugdomas gebėjimas pastebėti skirtumus. Įgijo patirties ir galimybę kūrybiškai mąstyti. Džiaugėsi naujais atradimais.
„Žirniukų“ gr. ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta Žvigaitienė